Plötsligt händer det....

2013-04-23 23:44:48 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


...ett inlägg läggs upp! Vad hände här igentligen?! Jag som brukade blogga mycket förut.
Kanske beror på att jag inte känt min så kreativ på senaste. Men den börjar krypa fram mer & mer lagom till våren känner jag :) den hade helt enkelt gått i ide.
 
 
Har varit febrig & sjuk sen söndags men kunde inte låta bli att ta mig ut på en promenad idag iaf. Tog med mig kameran också & hade ärligt glömt hur kul det är att fota! 
 
Tankarna om hur jag ska göra om hemma håller på att koka över! Kanske ska göra en mood-board eller notera så jag inte glömmer bort alla briljanta ideér jag har ;) Men en sak i taget, först ska enormt mycket prylar sorteras bort! Hur kan jag ha så mycket saker? haha. Det kommer ta tid att ta tag i det så jag får börja där. Fan va trist haha :)
 
Nu blir det en kopp te för att sen försöka vila lite & hoppas på att man mår bättre imorron.
Tjing tjing! :)
 
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu