Alla hjärtansdag

2014-02-16 16:09:31 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Helgen börjar närma sig sitt slut & jag sitter i soffan & slöar lite framför datorn. Tänkte gå en promenad strax för att få lite frisk luft, men eftersom hundarna mina inte är hemma så får katten göra mig sällskap istället :) 
 
 
Alla hjärtansdag fick firas med en lunchdate på söder, middag med syster & Ida, för att sen köra en utgång på ett av våra favoritställen. Lyckad dag!
Igår blev det en favorit i repris, middag med syster & Ida, för att sen mysa ner oss i soffan med grönsaker & dipp framför tv:n & melodifestivalen. 
Idag får jag se vad jag hittar på, tiden bara rusar iväg! Men lite pyssel hemma kanske?

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu