Längtar!

2014-02-13 19:56:58 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej på er! 
Börjar sakta men säkert få lite energi tillbaka & det resulterar i lite bloggskrivande, kul!
Här hemma håller mer & mer på att bli klart & det känns såå skönt. Lovar att det kommer komma upp bilder framöver på det färdiga resultatet :)
 
Jag vet inte hur det är med er, men jag längtar efter våren & sommaren som bara den nu. Fina klänningar, bruna ben (nåja, inte genomskinliga som nu iaf haha) & ett glas rosé på en uteservering i solen. Längtar!
 
 
Som den torrboll jag är på vintern så får jag väll fortsätta att smörja in mig med dessa ett tag till då. Dom doftar helt underbart iaf :) ♥

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu