Hur jag redigerar mina bilder

2014-03-02 14:40:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag har flera gr fått frågan om hur jag redigerar mina bilder. Och sanningen är att jag egentligen inte gör speciellt mycket med dom. Jag lägger enbart på ett filter med den färg jag tycker passar för just den bilden i photoshop & det gör jag med så kallade actions. Dessa finns hur många som helst av & det finns massor som är gratis! Bland annat Här.
 
 
Svårare än så var det alltså inte :) 
Ps. Jag minns inte riktigt hur jag la in mina actions i photoshop, men har för mig det var ganska så enkelt, googla! :)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu