Sortera pärlor

2014-03-10 17:31:01 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Det var väll typiskt, hela helgen har det varit superfint väder, och det är ju verkligen härligt..meeen.. jag är ledig idag & hade hoppats på att kunna gå en superlång promenad med hundarna till vattnet & sitta i solen. Den ideén var inte lika kul när jag vaknade till detta tråkväder. Blir en promenad strax iaf men sen blir det att sortera pärlor i mina nya sortimentlådor så det blir mer ordning i mitt pärlföråd. Välbehövligt kan jag säga då jag har hur mycket pärlor & delar kvar som helst att sortera upp & räkna priser på.
 
 
Hoppas ni haft en fin helg!
 
 
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu