tussilago, knoppar & en fjäril

2014-03-11 19:41:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Vilken dag. Helt underbart väder & jag har fått en hel del tråkgöra gjort, bland annat röjt balkongen & det kan jag lova var välbehövligt & tog tid! Men efteråt satte jag mig med en varmchoklad i solen där ute & det känns så skönt att det är klart & det var ju absolut värt det. Tidigare på dagen var jag ute med hundarna & missen i över två timmar o bara njöt. Vi såg tussilago, knoppar & en fjäril tom! :D Nu känns det väll som våren är påväg va? underbart!
 
 
Nu hade jag tänkt att hinna städa lite & laga middag innan tv-tisdagen börjar :)
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu