Tv-tisdag

2014-03-04 17:48:00 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Jisses idag är jag helt galet trött, sov riktigt bra inatt men under dagen har jag nästan fått sätta tandpetare under ögonlocken för att hålla dom uppe haha. 
Har varit ledig idag & imorgon blir det att jobba på lagret. Måste skriva en inköpslista på vad jag behöver köpa imorron till vardagsrummet men annars så ska jag faktiskt inte göra ett skit, mer än att ha tv-tisdag då :)
 
 
Jag älskar den här bilden! Det var en tidig morgon ute på landet. Solen hade precis börjat gå upp & dimman låg fortfarande kvar. Vi skulle fiska & allt var så lugnt & fridfullt nästan som en dröm. Längtar tillbaka! Kommer ihåg att jag fick en sjukt stor abborre som vi grillade till lunch senare på dagen. Skit mallig var jag haha :D
 

Kommentarer
Anonym

Gillar bilden på båten jäkligt mycket!

Svar: Tack!
ingerandersson.blogg.se

2014-03-13 15:55:35

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu