No regrets

2014-04-13 23:54:28 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag har varit en mindre kul dag. Vaknade upp i tårar o en enorm tyngd i kroppen & hjärtat. Ibland är livet bra orättvist. Men livet går vidare & man får ta dagarna som dom kommer. 

Jag gjorde dock något idag som jag tänkt göra länge, jag köpte en till liten fågel. Även fast Gullis är glad & kvittrar för fullt så vill jag inte att hon ska vara ensam. Dom är ju flockdjur & man märker att hon tycker det är kul med en kompis. Det är såå skönt att det gick så bra att introducera dom för varandra & dom sitter redan & pussar på varandra. Det gör mig varm i hjärtat! :) 

Imorron kommer äntligen älskade Wille! Som jag längtat. Då har jag någon att få ta hand om o som distraherar mig från allt som tynger just nu. Har ni några idéer på vad man kan hitta på? :)
Bio & minigolf har vi redan inplanerat. Ge mig tips tack! :)

No regrets! 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu