Du är saknad

2014-05-08 21:52:16 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag tycks ha drabbats av någon slags olycksvåg just nu. Det är verkligen det ena efter det andra. En av mina fåglar, lilla Harry, har varit sjuk sen i måndags. Var akut till veterinären med honom & fick medicin som han fått ta sen i tisdags tre gånger om dagen. Men idag så gav han upp. Han låg på burgolvet när jag kom hem & jag kan nog inte få fram fler tårar längre för att jag gråtit hela dagen. Varit & begravt lillen på en fin plats & ska precis tända ett ljus för honom. Det känns fruktansvärt tomt & känslan när ens djur dör är obeskrivlig! 
När jag kommer hem ska jag åka & kolla på en ny kompis till Gullis. Men först ska jag ta semester, landa i allt & bara försöka ha det sjukt bra med världens bästa!

Du är saknad min fina lilla Harry.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu