Superlätt pysseltips

2014-03-12 21:54:33 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Är såå trött just nu men jag tänkte slänga upp ett superlätt pysseltips till er lite snabbt som jag satt med tidigare idag efter jobbet. 
 
Jag vet inga gröna kvistar som håller sig fina när man ska binda kransar osv (ni kanske vet?) så jag köpte en plastväxt från Ikea idag som jag bara plockade bort kvistarna ifrån & virade runt med hjälp av tunn grön ståltråd. Hjärtat är gjort av grövre ståltråd & den virkade spetsen är ett loppisfynd!
 
Hjärtat fick hamna på spegeln i hallen. Är hur nöjd som helst & det blir nog fler sådana pyssel framöver! :)
 
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu