Det vinnande armbandet =) + en jätte bra nyhet!

2009-04-02 18:35:54 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag tar tillbaka vad jag skrev i sista inlägget. Vinsten var jätte fin! Det var 5 pärlor i glas som är handgjorda. Jätte läckra verkligen!
Fick för mig att det var något helt annat jag hade vunnit så det var verkligen en positiv överaskning =)





Det hade kommit med posten idag när jag kom hem, tillsammans med mitt armband. Jag fotade det så ni skulle se hur det såg ut också =)






Jag har en jätte bra nyhet! Gå in på
www.123minsida.se/litetsmycke =D Jag har äntligen lyckats börja med en hemsida. Den är under ombyggnad så det finns inga smycken ännu dock. Men skriv gärna i gästboken om ni tittar förbi =)
Jag kommer slippa det där första & bara heta litetsmycke.se sen. Men det är gratis 1 månad först så det måste man ju utnyttja, med tanke på att man inte är världens rikaste just nu *host* 40kr på kontot *host* haha.

Håll utkik efter uppdateringarna nu =)

Puss puss!

Kommentarer
Mamma M

jättefint armband...Grattis!!!! Jättekul....Du är så duktig;)

2009-04-03 17:12:17

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu