Utan åskledare...

2009-08-03 11:55:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Gud vad det regnar här idag. Vaknade upp av att det spöregnade och bullrade som bara den.
Varken hugo eller Willma ville gå ut för att göra sitt. Dom bara tittade på mig som om jag vore knäpp som tyckte att dom skulle gå ut.
Det blir alltså lugna puckar idag. Skulle tagit med mig att göra smycken iaf. Aja, 1 lyckades jag göra igår iaf. Ett som mamma ev. ska få =)
Vågar inte ha datorsladden ikopplad i väggen för det blixtrar och dundrar ute. Så jag andvänder den strömm som finns på batteriet.
Bor i ett litet vinterbonat fritidshus. Så någon åskledare finns det inte. Vet inte om det brukar finnas det på fritidshus, men på detta finns det inte iaf ;)

Jag låg halv vaken i sängen imorse och lyssnade på när Max pratade med Wille och Mamma (Veronica) i sin leksakstelefon. Som btw ser exakt ut som en riktig mobil. Vad dom hittar på nu för tiden. 
Nää, ska försöka designa lite på bloggen nu innan batteriet dör.

Puss o hej....

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu