Varm & mår illa

2009-08-07 12:10:27 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Vaknade idag av att jag drömt mardrömmar hela natten. Ush, måde piss när jag gick upp. Fortfarande illamående och känner mig febrig.
Imorron åker vi hem iaf och är jag inte frisk till på söndag så blir det läkaren på måndag.
Blääää, tröttsamt. Dom borde känna igen mig på min röst vid det här laget =)

Idag blir det att ta det lugnt, packa och fixa, för imorron åker vi runt 6.00...hoppas åksjuketabletten hjälper imorgon. Ska försöka sova i bilen iaf.

Nu ska jag vila lite, dom andra ska åka och handla. Jag orkar inte följa med.
Puss och hej.


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu