Så var julafton ett minne blott

2009-12-26 21:09:15 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Och så var julafton ett minne blott. Riktigt mysigt har jag haft det & nu väntar en lika mysig nyårafton!

Åkte till mamma på julafton för att först äta julgröt till frukost som vi alltid gör. Men ingen fick mandeln =/ Mormor brukar alltid få den.
Lite senare kom Marcus dit, lagom till Kalle Anka. Och efter det blev det julmat. Jag åt hur mycket skinka som helst som mamma hade lyckats få så himmla saftig och god.

 



 

Mys mys mys ♥

När jag & Marcus sen kom hem så blev det lite matlagning och paketöppning. Första gången jag provade mig på att göra julskinka. Men det var fusk skinka, för den var redan kokt haha. Men det räknas lite iaf =P
Riktigt god blev den iaf! Och den är redan slut =)



Igår blev det utgång. Och vi hamnade på Ett ställe. Ja, klubben heter faktiskt så =) Men jag blev allt för full. Glömde att jag bara ätit en macka på hela dagen. Så jag mår riktigt dåligt idag! Man mår som man förtjänar heter det va =)
Men kul hade jag iaf, fram tills att jag började må dåligt då såklart.

 

  

Man har blivit allt för dålig på att ta kort. Och inga på Mimmi och mig =( Fy fan va klantigt.

Imorgon ska jag baka lite, boka tvättstugan och förhoppningsvis få upp alla smycken på hemsidan.
Nu orkar jag inte sitta här en sekund till.
Hoppas ni haft en lika mysig julafton som jag.
Puss puss och God Jul ♥


 


Kommentarer
veronica

va mysigt..jag hade också velat vara där..känns skumnt och inte ha er med på julafton =( kram

2009-12-28 17:25:08

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu