5 söta sötnosar

2009-12-03 20:12:24 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag har det varit en ganska stressig dag.
Först kom jag i säng jätte sent & skulle upp tidigt i ottan för att gå till läkaren. Sen kom familjen över för fotografering av Ida som vi dessvärre fått beskedet om att hon han cancer & måste avlivas. Hon är bara 5år också. Ush. Jag är verkligen jätte ledsen för Jannes skull. Om det vore en av mina hundar hade jag varit helt förstörd. Men samtidigt har hon varit lite skrutten och man vet också att det inte finns något man kan göra åt det. Då måste man tyvär bita ihop & ta ett beslut som är för hennes eget bästa.
Vi hade en mysig dag iaf & mycke kort blev det.



5 söta sötnosar som sitter & ligger så fint =)


Sötnosen Ida poserar fint ♥

Efter att dom gått, eller medans dom var här var jag tvungen att börja med tvätten. Så det har jag också gjort idag. Sen när dom gick så tog jag fram Jessicas ring som hon valde att få stansad med en valfri text. Så nu är den gjord också =)
Hoppas den passar. Kan inte säga vad det står eller hur den blev innan hon själv sett den. Så ni får se den sen.

Nu är Marcus snart hemma & vi ska laga entrecote med en god sallad till. Sen blir det att gå & lägga sig tidigt för jag ska upp & jobba imorgon.
Har ni haft en bra dag?

Puss & kram!


Kommentarer

hur gör du att korten blir så där med "ramen" eller vad man ska säga?? i vilket program?

jätte fint blir det..fin header du gjort..

2009-12-03 21:57:11
veronica

ja det är jätte sorligt med ida jag vet ju hur det var med hampus men man får tänka så att det är för hennes skull...hon slipper lida...

gå ut på min blogg jag har satt ut bilder på vårat sött troll som vi fått i dag kram

2009-12-04 22:21:31

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu