Nu är det jul..

2009-12-10 20:22:16 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu är det jul, här i vårt hus, julen är kommen hopp trala la laaa... =D
Jag har köpt en julgran! Och den är så fin!
Börje hjälpte mig att bära hem den. Han vart inte så nöjd sen när han väl såg storleken på granen jag ville få hem =) Men kan kunde inte säga nej när vi redan var där. Och jag behövdes muntras upp. Mådde jätte dåligt och behövde bli lite glad.
Men om jag ska vara ärlig såg inte granen så stor ut där, men när man kom hem så tog den upp halva vardagsrummet haha. Har blivit tvungen att möblera om haha. Men det gör inget! För nu sitter jag och myser i fotöljen på en pläd, med kudde & täcke och tittar på min fina julgran =) Och doftar jul gör det också!

 

Börje sågar till stammen..





Vet inte varför det ser ut att vara vitt på granen, den är iaf helt mörkgrön. Och den ser inte ens hälften så fin ut på bild som i verkligheten.
Tack för hjälpen B!

Idag har jag fortfarande mått dåligt, men tvingade mig till jobbet endå idag. Drog på ett fejk-smile & fick dagen överstökad.

Nu ska jag bara slappa & sen gå och lägga mig tidigt.
Puss o hej.


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu