Snö, snö & mera snö!

2009-12-16 01:08:45 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag älskar att det äntligen är snö ute! Snö, snö & mera snö ska det vara! Det är inte förens det har blivit vitt ute som jag får den riktiga jul känslan.

 



Julen är så mysig =)


Idag har Willma varit hos veterinären & skrapat tandsten. Hon var världens duktigaste, men tröttnade på mitt & veterinärens babbel i slutet att hon började sprattla & ha sig. Men tandstenen plus en liten tand & klor är nu borta, och hon har ett vitt & fint pepsodent-leende nu =)
Hon ligger här på kudden bredvid & snarkar, och jag ska väll göra henne sällskap tror jag =)

Gonatt!


Kommentarer
Mimmi

Mysigt det ser ut!! Jag kommer hem nu på fredag (i övermorgon) :D och hoppas at det fortfarande är snö. Jag har ingen julkänsla alls och förstår inte att det redan varit lucia och tre advent...men fjärde advent ska jag iaf fira :)När ska vi ses? Längtar efter dig kram

2009-12-16 10:46:18

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu