Blåbär & kantareller

2009-07-25 15:21:55 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår var jag och köpte, mycke riktigt Chris, en bärplockare ;)
Lät ju ganska logiskt att den skulle heta så. Köpte den på JULA för 59kr. Det fanns någon värsting för 169kr men så mycke plockar jag ju inte bär direkt.
Väl ute så kanske jag skulle lagt dom där 110kr extra för den jag köpte drog ju med hela blåbärsriset. Eller så måste man nog bara ha någon finess på det där.
Det blev lite blåbär iaf som jag ska göra en paj på.



Sen hittade vi iaf lite kantareller. Inte många men det går iaf och få en riktigt god tugga på en macka haha ;)



Snart ska lillemiss åka hem =( Vill inte, hon är ju så förbaskat söt.
Och jag kan inte sluta fota henne. Önskar jag hade annat en mobilkameran som är helt värdelös.
Hon och Hugo kommer nog sakna varandra iaf.
Är ju bara tvungen att lägga upp ännu en bild på dom två =)



Jag har tusen till bilder där dom myser..men kan ju inte lägga upp alla =)

Idag händer inte mycke. Är fortfarande sjuk =( Så jävla jobbigt att aldrig hinna bli frisk innan man bli sjuk igen!
Saknar alla! =(

Hoppas ni får en mysig/kul kväll.
Pussar i massor! ♥

Kommentarer
veronica

hahaha va sötta dem är...

jag och james plockade blåbär i går och fick ihop en liter från tomnten =))) hade det på tårtan och resten frös jag in till senare...ska ut och blocka om nån daag i gen...



kram

2009-07-26 14:18:43

tjohoooo!!! =) vad kul! nu får vi ut o plocka bär!

2009-07-26 18:18:28

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu