Skynda att fynda!

2009-07-17 00:54:29 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Herregud vad jag har fyndat på jobbet idag!
Ett par jeans kostar igentligen dubbelt så mycke en vad allt gick på tillsammans!
För strax under 500-lappen fick jag:

1 Par Lee jeans
1 Par Diesel jeans
1 Par Levis jeans
2 Basic toppar
1 V-ringad tröja från G-Star
1 Oneill bikini
1 V-ringad t-shirt från Kuyichi
1 stickad tröja från Pour
1 linne från Hummel
& 1 topp från Rules by Mary

Det som är så sjukt är att allt denna hade gått på strax över 7200kr igentligen! För det är fina märken.
Man får gå på skattjakt i butiken eftersom det är utförsäljning ser det ut som det gör också. Allt blandas runt hur som helst.
Men det kan vara värt det uppenbarligen =D
Jag har så sjukt mycke personalköp att jag kommer äta nudlar i några månader efter att jag köpt allt haha.
Men det är det värt! För allt är så fint! =)

Så jag tycker att ni som har möjlighet borde åka ut till Sports Outlet som ligger i Barkarby Outlet område och se om ni hittar något...alla märkesjeans är det tex bara 99kr för just nu! =)

Mitt kamera batteri har dött så jag kan inte ta någon bild idag och visa allt det fina...så ni får vänta tills imorgon ;)

Jag har en jätte mysig helg att se fram emot.
Imorgon ska jag kanske till Panduro med Marcus och handla för mitt presenrkort jag fick i present =)
På lördag ska vi ha födelsedagsmiddag för Sue & mig. Sen efter det ska de bli fest. Och det är otroligt roligt att min andra syster är uppe då så hon kan följa me!
På söndag ska jag på loppis på Täby galopp..hoppas man hittar nåt litet kul iaf =)
Och sen kommer Kalle över på söndag och lämnar sin kattunge =D Ska bli så mysigt!

Och jag är så tröööött efter denna dag.
Nu ska jag sova så gott...utan Marcus =(
Natti natti på er.


Ps.
Förlåt Oussama...haha.....det var verkligen inte meningen att stava ditt namn fel.
Berättade du att jag hissade ner tårtan i en korg? hahaha

Kommentarer
Mimmi

Ja såklart haha jag visade fotot. Jag längtar tills imorgon!! :D

2009-07-17 12:52:09

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu