Kakor till frukost

2009-07-19 13:36:09 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Sitter och mumsar i mig lite chockladkakor till frukost haha. Det finns inget hemma. Hela 3st har jag ätit och nu är jag mätt. Dom är otroligt mättande och mäktiga.

Strax ska vi iväg på loppis i Täby...det ska bli jätte roligt! =) Hoppas vi hittar något fint.
Efter det ska vi hämta Kalles katt som vi ska vara barnvakt åt. Fick en bild nyss på den och jag säger bara en sak. Kalle, om du tror du kommer få tillbaka din katt sen så trodde du FEL =)
Den är så söööt...

Så det kommer vara fullt hus här. 2 katter och 2 hundar. Mamma...på tisdag tar jag med mig min Hugo hem! Bara att förbereda dig.

Nu ska vi iväg...så vi får höras senare...ciao!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu