Kort utekväll...

2009-07-19 02:11:04 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Kom hem redan vid 12...men det tog inte slut för min del moahaha...ni andra fick väll gå hem och sova då..jag och Marcus (lägg märke till att jag skriver hans namn IGEN i bloggen, han har klagat!) har suttit och groggat och rökt vattenpipa...sen spelat lite 500. Men vi kom bara till en omgång för nu håller jag på att däcka...ZZZzzzzzZZZ *hick* nu ska jag sova!



Titta en bild på dig me! Nu måste du ju vara nöjd? =D

Nattis


Kommentarer
Marcus

e jag lite het eller!!!!!!

hi hi fin bild på dig babe, men jag ser ju FÖR taskig ut.

Inte så schyst att skriva mitt namn till den bilden...... men om man ber om de så får man ju skylla sig själv.

puuuuuusssssssssss!!!!!!!

2009-07-23 02:03:08

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu