Lånekamera

2009-07-28 19:37:07 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu har jag varit på NetonNet igen. Helt hopplöst. Så jäkla struligt. Till slut frågade jag om dom hade en lånekamera eftersom jag ska på semester. Och hon lyckades lösa de. Så tills min kamera blir lagad så fick jag en lånekamera. Inget dom brukar göra, men eftersom det var 2månader sen jag lämnade in kameran så var dom tvungen att ge mig lite bra service. Nu ska min kamera på lagning och det lär ta hur lång tid som helst. Och vad får man för ersättning för de? Ingenting. Konstigt de där.

Är så trött! Skulle kunna somna direkt om jag la mig ner.
Har så mycke kvar att göra innan imorgon kväll då jag åker till mamma. Ska sova där eftersom vi åker på torsdag morgon. Det kommer vara så trångt i bilen påväg ner. 2 stora hundar, 2 små hundar, 2 barn, 3 vuxna och packning hahaha. Herregud, vilken hemsk resa. Ska försöka sova lite i bilen.

När jag rensade i lokalen idag hittade jag gammla grejer från lågstadiet. Hittade dessa två brev från Mimmi haha.





Lägg märke till den söta rutan uppe i högra hörnet...

 

Haha, så gulligt. Jag måste klistra in dom i våran bok =) Som jag fick lust att titta lite i.
Vet inte om jag vågar lägga upp Norge bilden i gruvan hahaha..men här kommer några andra gammla bilder.



Vi gjorde rastaflätor på varandra haha, snygga.







På Gotland när vi var 17år. Gud va roligt vi hade. Och fan vad äckligt vi hade i förtältet!

Det är så roligt att läsa allt man försökt skriva ochtitta på gammla bilder.
Vilka minnen! =)

Saknar dig Mimmi!

Puss

Kommentarer
Mimmi

Gud jag dör vilka roliga brev hahah...och vad snygg man är på fotona :P Tycker verkligen du ska klistra in breven i boken så dom inte försvinner, men jag tycker INTE du ska lägga upp nåra fler gamla foton!!! hahaha

2009-07-29 16:55:14

hahahaha, vilka roliga brev ^^

2009-08-01 14:30:11

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu