Lång bilresa till Skåne

2009-07-31 15:58:38 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Gud vilken lång bilresa det var igår .Vid 9 kom vi iväg och var inte framme förens vid 17. Vi åkte fel så det tog lite längre tid än vanligt. Satt ihopklämd hela resan och försökte sova, men det gick inte. För liten plats för att kunna sova på.
Hugo fick inte så jätte mycke sömn han heller, han fick trängas med stor hundarna bak i bilen. Han lyckades kravla sig upp på all packning för att få vara lite ifred.



Jag var så trött när jag kom fram hur som helst. Vi åt Pizza till middag, det var enklast så, ingen orkade laga mat. Men den var inte så jätte god. Tog en oxfilé pizza, men det var ingen smak på den.
Inatt fick jag sova på soffan för syster och dom åker inte till Bulgarien förens om några timmar. Inte sovit mycke, såfort man rörde sig höll man på att trilla ur soffan.
När jag vakna helt vid 8 låg jag kvar ett tag sen gick jag ut och la mig på trädgårdssoffan i solen med Hugo & Willma. Så mysigt. Skönt att vara på landet.
Mamma och jag var ute med hundarna på långpromenad igårkväll . Pratade en massa, det var länge sen så det behövdes.

Vi var och handlade frukost igår med, hittade en massa tråd till mina macramé armband jag gör. Sen köpte jag en plattång för 80kr, kanske inte bra men vi får se =)

Idag har det inte hänt så mycke, har rensat lite i deras växthus och ätit jätte-blåbär. Dom har en buske på tomten med amerikanska blåbär. Jag och Wille stog och plockade för att sen äta dom med mjölk och socker. Mmmmm =)

Senare blir det grillning. Jag ÄLSKAR grillat.!
Skriver sen igen, nu ska jag hinna säga hejdå till Verro & dom innan dom åker iväg till flygplatsen.

Veronica: Men den där blomman lever för dom behöver bara pyttelite vatten.



Haha, gud vad jag och mamma skrattade när vi såg att den badade i vatten,
Min kära syster är inte direkt känd för att ha gröna fingrar =)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu