Nyvaken

2009-07-02 14:52:10 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Vaknade för 15min sen av att mobilen ringde. Gud vad jag är seg. Haft mardrömmar hela natten så jag var helt utmattad när jag vaknade. Nu när det äntligen är varmt så ska man verkligen inte klaga. Men det är inte kul att vara sjuk i värmen.
Har ingen feber idag iaf =D wohoo.
Wimmis ville inte gå upp ur sängen..såg ut som hon tänkte...bara en kvart till =)
Men jag drog upp henne och tog med henne ut. Tur att hon är en sån sömntuta så hon inte behöver ut kl.8 på morgonen =) Hon har lärt sig av matte =) Men hon får ju alltid en promenad sent på natten, så hon klarar sig.

Nää, om man ska få upp armbanden på min hemsida nu...måste ta nya foton bara, sen skriva in dom där.
Har laggt upp ett i blogg shoppen här på blogg.se också. Så lägger väll upp dom andra två också.
Vad har ni hunnit med idag? =)
Förmodligen mer en mig =P

Puss puss


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu