oj vad tiden går...

2009-07-22 14:43:18 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Det är redan onsdag och jag har helt glömt bort att skriva.
I måndags fyllde syster år..så jag åkte över till mamma där dom var. Firade henne lite. Sen tog jag med mig min älsklings Hugo med mig hem! =D
Det är så mysigt att ha honom hemma igen.
Så nu är det två hundar och två katter här hemma. Lille kattungen har inget namn ännu...har ni några förslag?

Igår var båda systrarna över hos mig. Verro och jag hade tänkt att pärla lite..men det blev mest byteshandel istället...haha..hon hade med sig en massa pärlor som jag gillade, och hon tyckte om en massa pärlor jag hade. Så vi bytte lite.
Alltid kul att få nya pärlor att pyssla med.
Lärde henne hur man gör macramé också. Sen fick jag några armband gjorda och en ring.
Kommer upp bilder när jag har en kamera! Den är fortfarande inte lagad!

Idag har jag inte hunnit med så mycke...mådde jätte illa hela dagen igår..och det är inte så mycke bättre idag. Känner mig febrig och hängig. Förlåt om jag smittat er systerystrar =)

Var ute med Hugo, Willma och lillemiss nyss, och hon hade jätte kul...Skuttade runt och hade sig...sen gick hon efter Hugo hela tiden och strök sig mot honom. Jag tror att hon är lite förtjust i honom.

Senare är det Taco-kväll med jobbet och lite kubb spel =) Vi blir inte så många och vet inte om jag orkar gå men om jag gör det ska det bli mysigt =)...Jag är väldigt sugen på tacos.

Nu ska jag äta lunch med Marcus. Lite rester från igår. Min fiskgratäng =)

Hejs svejs..

 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu