Önskar jag hade en...

2009-07-24 15:22:10 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


blåbärsplockare... Var med när Marcus skulle springa i spåret för att plocka lite blåbär. Vart inte så jätte många som kom hem... en till mig & en till Willma..en till mig och, ja.. ni förstår =)
Det ska finnas sånna som man bara drar igenom blåbärsriset så fastnar dom i skopan. Va lyxigt mycke blåbär man skulle kunna göra en massa gott av.

Idag händer det inte mycke. Ska iväg till Panduro när Marcus slutat...han behöver köpa mer oljefärg. Och jag kanske hittar någon pärla eller två ;)
Har börjat måla dom 3 små tavlorna ovanför sängen som var Marilyn på.
Visar sen om det skulle blir bra.
 
Marcus ringde precis och han blir sen! =( Blää...jag har så tråkigt...orkar inte göra någonting igentligen..men jag är så sjukt rastlös.
Nu ska jag titta upp vart man kan skaffa sig en sån där blåbärsplockare =)

Någon som vet var man kan hitta någon sådan?

Kommentarer

bärplockare heter det ;) Och jag såg en sån igår på Ica viksjö! :-) Annars så finns dom nog på clas ohlson eller liknande affärer =) saknar dig gumman, vad händer ikväll?

2009-07-25 10:12:37

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu