På upptäksfärd...

2009-07-03 16:03:48 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu har Molly fått låna Willmis bling bling halsband =)
Så när jag gick upp så öppnade jag köksfönstret så hon kunde gå ut om hon ville...och det ville hon! =)
Hoppas hon inte virrar bort sig där ute bara.

Idag behöver det städas! Gud vad jag är hopplös. Har ju så mycke prylar att det är fullt i alla skåpen & lådor här. Så när jag ska ha något så river jag ju fram alla saker. Och sen orkar jag inte fixa tillbaka dom. Haha.

Ska vara själv ett tag nu....behöver de, reda ut lite saker..boende, jobb m.m m.m
Kan vara skönt att försöka rensa i huvudet lite. Varit så mycke på samma gång.
Kommer kännas otroligt ensamt men samtidigt vill jag visa att jag respekterar & uppskattar det vi hade. För det är en viss person som fått det om bakfoten.
Jag har bara inte skött det hela nå vidare snyggt. Så ska försöka göra det bästa av situationen nu.
Hoppas du uppskattar det iaf.

Nää..nu jävlar ska det städas! Kommer ta hela dagen..är så noga när jag väl sätter igång =)
Hörs sen.

Ps. Tack alla gulliga som tycker om mina smycken! =) Blir otroligt glad. Mera kommentarer! =)
Puss puss!


Kommentarer
veronica

hej på dig..

städa !!! vad är det jag skulle också behöva göra det här hemma men jag orkar inte..har dessutom jobbat så jag har inte hunnit heller...

det är för varmnt men är ledig i helgen så då får jag städa litte i alla fall..



armbanden är jätte fina..du ska få vissa mig hur du gjort =))) vi kanske kan pärla nån kväll när jag är uppe....kram vero

2009-07-03 20:02:40

sv: Lugnt :)

Tack så jättemycket!

Okej, kram :)

2009-07-03 20:09:32

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu