Panduro here I come

2009-07-17 16:55:03 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår ställde jag ingen klocka för att få sova ut hur länge jag ville idag. Och det behövde jag...va så skönt att vakna imorse.
Har varit en jätte tuff vecka att komma tillbaka till när man varit sjuk.
Jag har bara tagit det lungt hela dagen och ska strax iväg till Panduro.
Marcus kommer och hämtar mig efter han slutat jobbet vid fem.

Jag har på mig ett av dom nya par jeansen idag med ett vitt basic linne som också köptes igår.
Dessa jeans från Levis är nog det skönaste jeans jag någonsin haft på mig. I love love love them! =)

Nu ringer han...så nu åker sommarsandalerna & solglasögorna på...nu ska jag äntligen få åka till en av mina favorit butiker!

Puss & hej


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu