Spårlöst försvunnen...

2009-07-08 17:40:03 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Kattjäveln fick för sig att gå på en långpromenad i förrgår kväll. Tror hon gick för långt för att hitta tillbaka. För hon kom inte tillbaka den kvällen!
Gick och letade och ropade efter henne hela kvällen, natten & dagen efter men hon syntes inte till. Och jag började bli riktigt orolig! Hon är endå en rookie ute så man vet ju inte vad som skrämmer iväg henne.
Sen när jag och Willma hade varit och slängt sopor vid grovsoprummet, på vägen hem...springandes för det spö-regnade...då såg jag henne! Hon sprang vid balkongerna och jag såg henne av en slump, ropade MOLLY...helt överlycklig...och hon var lika lycklig att se mig verkade det som. Hon tvärnitade vände sig om och bara gav ifrån sig världens högsta skrik till svar sen sprang till mig. Helt skitig och omtummlad var hon. Hon fick massa tonfisk och pussar hela dagen =) Hon var så nöjd, sov på sin favoritplats (fotöljen) resten av  den dagen.
Nu ligger hon här bredvid och håller mig sällskap. Skit katt =)

Jag har blivit beroende av mini twister sen jag & Börje åt dom.



Dom smakar inte som vanliga twister utan har även lite gräddglass på utsidan. Dom är så goda! Vet inte hur många jag har ätit nu.
Sen såg jag även något annat gott i affären....



(ser ut som en sköljmedelsflaska haha)
Men det är så gott med varm chocklad gjord på gammeldags mjölk.
Inte speciellt nyttigt nu när jag har försökt vara det...men ska göra ett nytt försök snart igen då jag inte e sjuk så jag verkligen kan träna också.

Ska börja stansa & gravera på mina smycken som jag säljer nu.
Kostar ju lite, men det är en invenstering samt det verkar väldigt roligt också =)
Måste beställa lite tags och sådant jag behöver...men ska vänta lite med de...det är ju någons födelsedag snart =D

Ikväll är det Paintball med jobbet. Fy fan va jag kommer göra mig illa. Jag är klantigast av dom klantiga i vanliga fall...tänk er då på en paintball plan! Aja...får väll sitta & gråta i ett hörn och slicka mina sår. För jag kommer åka ut direkt!
Nervöst! Hade varit roligare om man slapp oroa sig för att göra illa sig.
Aja...
Ska äta något nu, sen gå till jobbet.

Önska mig lycka till! =)
Puss

Kommentarer

hahahaha =P är du heeeelt blå som en smurf nu??

2009-07-09 00:27:33
veronica

hahahahahahahaa

se nu till och vin painballen =) kram

2009-07-10 17:12:17

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu