spelade lika...

2009-07-23 16:18:07 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår hade vi taco & kubb kväll med jobbet. Borde kanske inte gått på den för idag mår jag såå dåligt.
Men det var ju så mysigt...vi hade jätte trevligt.
Vi körde killarna mot tjejerna som vanligt. Och det blev 1-1
Så vi måste göra upp om segern en annan kväll =)

Sitter här hemma och är jätte seg. Hade feber inatt och har varit helt förstörd idag. Så jag kunde inte åka till mamma för att fira Verro innan hon åker hem =(
Skulle vilja ta semester 1vecka och åka med mamma till skåne nästa helg. Men har inte råd. Tror jag iaf...ska kolla upp de.

Lille missen och hundarna har legat i soffan bredvid mig och myst i en stor hög...så jäkla söta..












Triss i sötnosar =)



Jag älskar att hon kurrar som en bilmotor =)

En riktig liten mys tjej...matvrak och jätte busig! Hon och Hugo busade igår...Hugo puffade på henne och hon låg på rygg och jabbade efter honom.
Hon har det nog ganska bra här =)

Som jag skrev förut så har jag fått några armband gjorda...men har ingen kamera att fota med så att jag kan lägga upp dom på hemsidan... What´s taking them sooo long?
Den har varit på lagning i 2månader nu!
Hopplöst.

Nu börjar snart Martha Stewart....hoppas det är några roliga tips idag =P
Kram kram

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu