Stressig dag

2009-07-12 13:08:49 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Känns som om jag har tusen saker att göra innan jag ska träffa tjejerna för fotografering.
Måste lämna tillbaka ett par byxor, lämna 40kr till tobaksnissen, borra i taket för mitt projekt (som ni får se senare) och ringa alla om onsdag samt lördag då det är min födelsedag/födelsedagsfest.
Det blir middag på en uteservering på lördag. Ska bli så mysigt. Sue & jag firar bådas födelsedagar på lördag eftersom jag fyller på ons & hon på mån.
Sen är våran älsta syster uppe från 17:e...så jag hoppas hon följer med på lördag! Verro...det mpste du...och glöm inte pärlor så vi kan ha en pysselkväll =)

Nu ska jag iväg och fixa lite småsaker.
Puss


Kommentarer
Mimmi

Vad kul det ska bli att ses på onsdag! :D Undrar varför du ska borra i taket haha...du får berätta sen puss puss

2009-07-12 19:06:55
veronica

hahaha ja jag fyller ju också år..30 jag blir gammal i jämfört med er....hihih nä jag ska ta med pärlor ....kram

2009-07-12 20:47:31

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu