Vad i *piiiiip*

2009-07-27 22:35:27 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Sitter och försöker få bort bilden i menyn samt nedräkningen men det går inte!
Har testat allt. Jag har gått in och tagit bort dom koderna...fortfarande inte borta...
jag har testat att ändra stilmall...fortfarande inte borta...jag har försökt ersätta med ny bild.. men fortfarande INTE BORTA!
Och jag blir så sur...det ser ut som skit på min sida...inget är som jag vill ha det.
Men nu orkar jag inte mer!

Nån som vet hur jag ska göra?

Ska åka och lämna Lillmissen snart =(
Så jag ska packa hennes saker nu... tjingeling

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu