Blöt liten råtta

2009-06-16 15:50:28 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Dom senaste dagarna har varit så tråkiga med bara regn regn och regn. Någon mer som tycker illa om regnet är Willma. Så fort vi ska gå ut för porten och hon ser att de regnar vägrar hon och tittar på en som om man är dum i huvudet som ens vill gå ut. Men ut måste hon! Och efter ett tag smyger hon ut med nersänkt huvud och sätter sig på första bästa plats. Tar inte mer än några sekunder innan hon är genomblöt. Och hon ser så söt ut! Haha. Som en blöt liten råtta. Sen måste hon duschas när hon kommer in, om man inte vill ha en standkänsla innomhus dvs =)



Jag har så irriterande grannar. Någon ovanför iaf. Dom står och röker på balkongen och kastar ner fimparna och dom hamnar stort sett alltid på min balkong. Det är så äckligt att behöva ta bort någon annars fimpar! Och nu när jag kom hem hade dom sopat ner all skit från deras så allt har flygit in på min. Vad ska man säga? Lite hänsyn får man väll ha.
Jag ska skriva ett hat brev..=) Nää. Det vill jag inte. Då slänger dom väll ner osläckta cigaretter nästa gång =)

Har väntat på att mina jordgubbar på balkongen ska mogna också. Men fåglarna hade ätit upp dom när jag skulle ge Börje en för någon dag sen. Typiskt. Hans kommentar var bara: Äsh, det är väll bara köpa jorgubbar...typiskt Börje svar haha. Inte alls samma sak! =)
Funderar på vad jag ska göra för gott med mina kryddor jag plockat från balkongen. Undra om jag ska göra det där foccacia brödet jag funderat på ett tag =)


Vi ska iväg och sola lite senare Micke och jag, ska bli jätte skönt. Kommer inte synas något att jag solat men jag är stortsett genomskinlig så vitare kan jag inte bli iaf =)

Nepp, dax för lunch =)
Puss o hej



Kommentarer
veronica

hahahahaha vad sött hon är =)

håller med dig..köpta jordgubbar är ju inte samma sak..

mm gott det lätt med nybakat bröd...du får komma och baka litte till mig och skäma bort mig med en massa god mat....framförallt nu när jag är sjuk behöver jag det =))))

kram

2009-06-16 20:25:29

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu