Dålig förlorare...

2009-06-23 00:24:28 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Det är Börje de...haha..vi spelade 500 i förrigår och han förlora..moahaha..men han tog igen det igår dock. Så mallig =P

Var & lämnade över Hugo till mamma igen...=( ....suck...men jag vet att han har det mysigt där iaf =)
Så gårdagen var mindre rolig.
Tvättade också...så det blev iaf något vettigt gjort.

Idag har jag varit hängig & jävlig. Sovit jätte dåligt inatt. Vaknat orolig hela tiden. Så skulle jag upp tidigt till läkaren.

Men sen senare åkte jag & Börje till stan. Jag behövde till Panduro och köpa mockaband. Det var jätte skönt att åka iväg & bara göra något. Köpte lite fina små saker. 2 Jätte fina ljuslycktor...jag äälskar ljus =)



1 fin vit trälåda att ha till balkongen (eller vad man vill såklart =P)


Kaninen är från när jag var liten & om jag inte missminner mig så har min mormor gjort den & någon mer i familjen hade den innan mig. Mamma kanske? Den fick iaf sitta i lådan så länge =)

Och sen köpte jag en stålkrona också. Den ska stå på balkongen den me.



Jag skulle kunna bo i Panduros butik! Jag svävar på moln när jag är där. Blir nästan för mycke ideér att jag inte kommer på en enda när jag är där.

Jag ska försöka hitta lås jag gillar till mocka & läderbanden jag köpte så det äntligen kommer upp smycken till salu på min sida.
Bara varit så mycke annat hela tiden. Har man inte motivation eller inspiration så får man heller inge gjort.
Men vill verkligen ändra på det nu! =(

Willma var så duktig i stan också. Knatade på jätte duktigt bredvid hela tiden. Och ingen råkade kliva på henne =P Hon försvinner ju lätt om man säger så. Hon tyckte det var mindre kul på Panduro....långtråkigt! =) Pip & gnäll. Det tog för lång tid enligt henne.
På tåget på väg hem så kastade hon sig bakåt i min famn som vanligt & skulle bli kliad på magen, sen somnade hon. Sötnosen.

Nu ligger hon här & är jätte trött! =)

Kommentarer
veronica

jag älskar också panduro...

jag har heller inte hunnit göra några halsband på sistone....

vart köpte du ljuslycktorna och den där kronan...

kram vero

2009-06-25 20:18:52

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu