Djuprengörande ansiktsmask!

2009-06-09 15:49:31 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag älskar olika skönhets tips! Speciellt när man kan andvända det man har hemma. Och idag kom min Veckorevyn ner i brevlådan & i den hittade jag detta tips:



Du behöver:

1 citron
1 dl vatten
2 msk vinäger

Så här gör du:

Blanda ingredienserna i en skål. Badda ansiktet med blandningen och fokusera på dina problemområden där du brukar drabbas av akne.
Masken ger en riktig c-vitaminboost och tränger in i porerna, där den avlägsnar överflödigt fett och tar bort orenheter.
Låt verka 10 min och tvätta av med ljummet vatten.

Har inte hunnit testa ännu men om ni testar får ni gärna skriva vad ni tyckte! =)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu