Girls night out...

2009-06-14 00:55:20 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag har vi fyra tjejer från jobbet gått ut och ätit och varit på bio. Vi åt jätte god mat på en tapas restureng. Vi beställde in jätte mycke mat. Gud va mätt jag blev! =)
Sen var vi och såg Flickvänner från förr.



Och jag måste säga att även fast Mat va me så var det ingen vidare film. Väldigt utdragen handling, kändes som om den lika gärna hade kunnat vara 10min lång. Mat & Jen hade ingen vidare personkemi som kändes rätt heller. Inte värdelös men heller ingen fullpoängare.
Den får två toasters av 5 haha...Och då grundar jag mest det på att Mat var med i filmen. ;) Kanske att det kan bli en till toast pga det ;)

Igår var vi bjudna på middag hem till Chris & Jonas...dom hade fått det så fint! Och vi satt och spelade spel. Riktigt kul & mysigt var de. Sen slog vinet till på mig & Chris haha. Jag hade ätit så dåligt hela dagen me. Så det sa bara pang. Vi var jätte pigga medans dom andra höll på att somna haha. Men sen fick vi ge oss och gå hem och sova. Sov så ljupt och bra inatt.

Träffade Mimmi igår!!! Wee...det var så mysigt...allt bara faller på plats när man ses..som om allt är precis som det alltid varit. Det är riktig vännskap de =) Gud vad man saknat henne! Och Mimmi: Att stå i varsitt provrum är också ett sätt att umgås haha =)

Imorgon jobbar jag heldag...får se hur det går... Var ett tag sen så ja...som sagt...får se hur det går.

Trött tröttare tröttast nu...så de är dax att sova.
Sov sött =)

Kommentarer
veronica

ok ingen film att slänga ut penngarna på.....billigast att hyra den sen..

trist jag trode den skulle var bra...

ja vilka produkter använder du från vichy serien vad hetr dem???? kram

2009-06-14 14:35:45

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu