Helt snurrig..

2009-06-03 19:29:29 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår somnade jag iaf...Även fast jag sa att jag inte skulle de..haha..självdiciplin vad är de? Sov i 3 timmar & vaknade vid 17.40 i ren panik. Ringde jobbet & sa förlåt att jag försovit mig & undra om det gått bra på jobbet & att dom borde ringt mig. Lotta fattade ingenting. Sen sa hon bara..men du har ju jobbat idag. Då var det min tur att inte fatta någonting. Då har jag fått för mig när jag vaknade att det var ny dag samt söndag! Haha...Så jag trodde jag hade sovit bort hela jobb dagen. det tog ett tag innan man ställde om. Hur snurrig som helst.

Vart inge jobb idag för mig del. Måde väldigt dåligt tidigare idag och fick upp det sista som fans i min mage. Sorry för detaljen. . =)

Jag fick reda på att Jess och Therese från jobbet ska iväg till Göteborg & hjälpa en butik där. Jag vart så himmla ledsen. Man missar så mycket när man är sjukskriven. Jag skulle älska att åka iväg =( Nu har man tappat så mycke så det känns som man inte kan något eller att man blir utesluten men information eller ansvar. Jag kan fortfarande jobba. bara inte heltid.
Jag vill inte vara kvar där just nu. Känns som om man bara mår dåligt av att gå dit. Blää...vill hitta något annat nu...eller helst av att kunna jobba 100% snart. Får hoppas att det vänder.

Börje jag ska hjälpa dig med din lägenhet om du vill...Eller så kan jag tvinga dig flytta hit så jag slipper vara själv...tänk vad billig hyra det skulle bli! Och roligt =D Men vill helst börja något helt nytt...flytta till nytt & bara starta om.

Får se hur det går...men det löser sig nog =).... Ska stor städa nu....Puss o hej


Kommentarer
The Legend mr Börjiiiiisson

mm inte alls snurrig du!!! haha

att du trodde de var Söndag dessutom.





ah ja kommer ingenvart alls me upp-packandet. hopplöst, jag har packat ner för dåligt, orka ha typ kläder och tallrikar och typ duschgrejer blandat i kartongerna haha..ingen struktur alls.



ah får se hur de blir me flytten =;...not impossible.





ciao ...duvan hälsar

2009-06-03 19:40:23
inger

haha...nää..ja vet inte varför jag trodde det var söndag.

Ja men jag hjälper dig. Så tar vi en kartong i taget =)...inte omöjligt? Va kul! =D



Hälsa tillbaka! =) haha

2009-06-03 19:47:05

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu