Leilas Country Living

2009-06-10 23:24:43 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


En av mina nya favorit tidningar är: Leilas Country Living. Jag älskar hennes böcker, tv-program och nu tidning. Men har för mig att det bara skulle komma ut 2 nr även fast tidningen gjort succé, pga att Leila ska vara mamma ledig. Såklart kul för hennes del men jag längtar iaf tills nästa nr! =) Verkligen en tidning helt i min smak med recept, tips m.m ♥



Idag har bara vart en jobb sen slö dag. Ingen speciellt vettigt har gjorts även fast jag skulle behöva städa igen! Så trött på senaste tiden så jag får inte ändan ur vagnen.
Imorgon är Jess tillbaka på jobbet...weeiii =)
På fredag ska jag träffa Mimmi äntligen! Det var så jänge sen så det ska bli så mysigt =) Sen ska vi tjejer från jobbet gå och titta på hunken Matthew Mcconaughey i hans nya film. Kommer inte ihåg vad den heter dock.

Nu ska jag in på tradera och se dom avslutade auktionerna =)
Hoppas ni haft en bra dag!


 


Kommentarer



Åh du lever =) Hej!

Hoppas allt är bra med dig!



Kramis

2009-06-11 09:40:09
veronica

måste prova den tidningen gillar också henne =)))



var filmen bra som ni skulle se???? kram

2009-06-11 18:47:37

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu