Lyx middag

2009-06-26 23:14:16 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår åt vi sån god middag.
Lax, färskpotatis & spenatsås.

 

Det var verkligen super gott. Lax var länge sen man åt. Man är dålig på att äta fisk.
På måndag börjar jag & Börje med våran träning. Nu jävlar! =)

Idag fyller Janne år så jag var över hos mamma för att gratta & passade på att hämta hem Hugo över helgen för jag kommer inte kunna jobba =(
Skönt att ha honom hemma. Vad glad han blev att se en =D Det känns i hjärtat när han blir så glad =)
Studsade och hoppade när jag sa att han skulle me hem =)
Nu ligger han vid mina fötter & sover.
Jag lånade Jannes trimmer till att klippa Hugo med, men jag tyckte inte den var så bra. Kanske bara för att jag trodde de skulle gå som i smör när man klippte. Men det tog jätte lång tid att få bort. Jag har knappt klippt något nu för jag orkade inte fortsätta.

Klippte mig igår också. Över 10cm! Det känns jätte kort! =( Men det behövdes. Mina toppar var jätte slitna. Men det växer ut ganska fort igen. Dom andra märkte ingenting haha. Hade fixat lite utväxt också. Men dom märker ju nada =P
Den gamla vanliga sprayen, den är sjukt bra! Hoppas aldrig att dom slutar sälja den.

Svar på några frågor, Ljuslyktorna & kronan var båda köpta på Panduro. =)
Och katten är ingen kattunge =) Det är Börjes katt som jag har snott haha...nää men han vill inte ha den i hans pytte lägenhet som han flyttat till så hon får vara här istället =)

Jag hittade ännu en skön låt cover som Lynzie Kent gjort på youtube & den är så bra den me!







Enjoy =)
Puss puss puss ♥

Kommentarer

haha..skönt att du också lagt upp samma video =)

2009-06-27 02:16:01

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu