The Hills fan.

2009-06-11 14:38:07 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag har sedan The Hills började sändas på MTV följt det fanatiskt. Så när jag flyttade och inte hade en fungerande tv så tappade jag lite. Men igår såg jag att man kan se hela avsnitt på mtv´s hemsida! Satt uppe till 4 imorse för att jag inte kunde sluta titta =)



Finns det några fler The Hills fan därute? =)
Om inte annat kan du ju bli? ;)
Gå in på
www.mtv.se/thehills för att se serien från början eller avsnitt du missat. Eller helt enkelt titta på dom igen =)

Kram


 


Kommentarer
veronica

har aldrig sett den serien men det kanske man borde =)))

hoppas allt är bra med dig kram

2009-06-11 18:44:36

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu