Vad ont jag har!!

2009-06-30 15:43:31 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Vaknade imorse med spräng huvudvärk & knallröda ögon! Skulle upp vid 8 för att boka tid till läkaren men det var sjukt lång kö & det kändes som om jag skulle svimma av smärta så jag kunde inte vänta. Ringde nu senare igen men var tvungen att ringa imorgon. Har tagit tabletter och vilat men inget hjälper! =(
Sue är över nu och håller mig sällskap. Skönt.
Nää...ska lägga upp armbanden på min sida nu....
 
www.litetsmycke.se

Kommentarer
veronica

låter inge vidare hoppas du ffår tag på en läkare så där kan du ju inte gå och ha det...krya på dig kram

2009-06-30 20:51:19

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu