Willma som valp...

2009-06-04 11:41:40 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Sitter & tittar bland lite foton på min dator & hittade en bild på Willmis som valp =D Så det är hennes tur att stå i rampljuset =)



Hon sitter här & är på världens myshumör och kastar sig bakåt i famnen på en som alltid =)
Hon va så jobbig mot Hugo som valp...drog honom i öronen hela tiden...det var inte populärt kan jag säga =) han ville ha all uppmärksamhet för sig själv tror jag.
Hur som helst så är hon fortfarande sjukt söt! =)



Imorgon tar Jeanette studenten...Då ska jag ta med Hugo & skämma ut henne när hon kommer ut =D Nää, det ska jag inte ;)...Måste köpa något att hänga runt hennes hals...och en liten studens present..Shit!! Måste köpa en inflyttningspresent till Sue också. Fan ska man köpa till henne då?! Sue...är det något speciellt du önskar dig? =)

Ska äta frukost nu...kurrar i min mage så hela soffan flyttar sig haha.
Mimmi...kommer du ihåg på Gotland för någon sommar sen...det är bara mina tarmar som låter...hahaha...gud vad vi retades med dig. Pluttan =) du e så söt!

Puss puss


Kommentarer

Du kan baka massa goda bullar och muffins och kakor till mig så jag har massa gott här hemma =)))

2009-06-04 14:39:43
Mimmi

Ja det kommer jag ihåg!! haha ni var inte alls snälla :( det var faktiskt bara min mage som kurrade! Imorgon kommer jag till stockholm :D ska åka buss i sju och en halv timme...men det är det enda en fattig student har råd med

2009-06-04 17:21:09

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu