Annorlunda sushi...

2009-03-10 20:48:42 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Tisdag redan! Gud vad snabbt helgen gått.
Vi hade tjejkväll i lördags & det var jäääätte mysigt. Massage, ansiktsmask, fotvård, vin & väldigt annorlunda sushi haha =)... Allt gick som planerat...riset kokat, grönsaker hackat & räkor skalade. Så hade Jess ingen sushi matta! Så vi kunde inte göra rullar! Vi fick helt enkelt ställa fram hela bunken ris så fick man göra egna sushi bitar.



Och såhär brukar min hemmagjorda sushi se ut......



men det gick ner lika lätt iaf =)
Stackars Sue som det tog 2½ timme för att åka till Jessica haha, hon var på dåligt humör. Konstigt...jag hade nog också varit på dåligt humör om jag fått byta tåg tusen gr.

Var hemma & packade idag *suck* va jobbigt att flytta allt & sentimentalt att allt är slut. Känns konstigt men det är nog för det bästa.
Ska sälja massa av möblerna också & annat som måste rensas bort. Så håll utkik sen på tradera om det är något intressant (skriver när jag lägger upp) Vill förnya lite nu känner jag.
Hur ska jag få plats med allt i lokalen där jag sitter & gör smycken?!! Alla pärlor m.m

Nu börjar våran tv kväll snart med Desperete Housewifes, Christine & Brothers and sisters =) Och bygglov på tv4 så har inte tid att skriva mer =)
Puss puss

Kommentarer

hehe..nä det är inte så lätt att hålla humöret uppe i sånna lägen =) hehe..men det rättade till sig mot kvällen =)



Jag måste också försöka sälja lite möbler och sånt..vill också förnya lite och skaffa andra saker..



Åhhh..blir sotis..vill också kunna se alla dom programen =(

2009-03-11 17:01:35

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu