Massa pärlande....

2009-03-31 22:52:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Äntligen har jag ett fungerande internet!! Därför det inte blivit så mycke skrivande här.

I helgen var jag & syrran på pärlmässan...facettSTHLM som hade anordnat.
Det var jätte roligt men intensivt! Vi var där på fredagen vid 15 & åkte sent på kvällen, sen var vi där från 10-22 på lördagen också.
Söndagen skulle Veronica hem på så då kunde vi inte åka dit. Så man vart verkligen trött efter helgen!
Vi hade dock anmält oss för sent så vi fick ingen goodiebag i år =( sååå besvikna blev vi...vi ville nästan gå hem.
Förstår att de är så, men man borde fått något litet av dom sponsorer som faktiskt var på plats, mer som en gest så ingen blir utan.
För vi var bara 5st som hade betalat för sent. ( Ja & Verro betalade endå 2½ vecka innan)
Men men, istället bestämde vi oss för att om någon av oss vann något skulle vi dela på det.
Och vinst blev det! 2st för min del. 250kr 1:a vinst på bingon att köpa glaspärlor för & sen 1:a pris i en av tävlingarna. Ett armband jag gjorde.
Där var vinsten inte jätte rolig jämfört med vad dom andra 1:a priserna var på eftersom jag inte använder det jag vann. Men det är riktigt roligt iaf & vart verkligen jätte glad =D man blir mer motiverad att göra smycken då.
Ska försöka ha en smyckeskväll & bjuda över alla tjejkompisarna. Bjuda på lite vin & ha mysigt. Vore jätte kul.


www.facettsthlm.se

Jag har flyttat tillbaka till min gamla lägenhet nu också. Marcus & jag har gjort slut. Jobbigt men det börjar kännas okej nu äntligen. Har tvingat  Borjemons att vara här & hålla mig sällskap. Gullisen =)
Jävla Jessica som flyttat till Hässelby. Jag behöver henne här i Jakan. Hör du det Jessica!! =) Move back!

Jag & Börje har gjort havrebollar ikväll, eller försökte ;) vi hade ingen kokos & sen malde vi havregrynet för dåligt.
Men god smet vart det iaf =) gör ett nytt försök imorgon.
Och ska skriva upp receptet här också imorgon för det var riktigt bra om man hade gjort det ordentligt.
Börjes skämt för dagen: -Det var två bagare & 1 smet.....höhöhö jätte kul *suck* =)


Puss & gonatt allesammans =)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu