En ny familjemedlem

2009-05-03 22:30:11 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår hämtade jag Molly hos Börje. Hon ska bo hos mig ett tag & jag ska göra henne till utekatt tänkte jag. Bor ju på bottenvåningen så då kan man låta henne ta sin egna tid att våga sig ut. Hon ska bara göra sig hemmastadgad först innan jag börjar med de projektet.
Hon är så mysig, springer efter mig överallt & kelas. Sen löper hon iof men de struntar jag i, jag tänker inbilla mig att hon verkligen äälskar mig & att de inte beror på att hon löper =P
Men hon har gjort det mysigt för sig iaf =)





Jag har äntligen haft lite ork att stor städa hemma. Är bara lite kvar nu. Har mått så dåligt dom två sista veckorna så jag har inte haft ork till någonting. Bara varit tok deppig & haft svårt med andningen. Men kom iväg till jobbet nu i helgen iaf. Fan va jobbigt de var, men man måste komma igång igen.

Jag är så mät!. Jag gjorde egna pannbiffar med kokt potatis & egen gräddsås. Det vart verkligen jätte gott. Och när jag kom hem från jobbet hade jag en bakpotatis med hemmagjord skagen som väntade på mig =) Vilken lyx det var!
Ska nog unna mig något gott att äta till tv:n nu också, innan man tar ett bad. Har sovmorgon imorron så jag kan sitta i badet lite längre.

Dax för något gott & tappa upp ett bad =) Natti ♥


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu