Hugo som valp!

2009-05-13 23:39:47 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Städade i några lådor härom dagen & hittade gammla foton på Hugo när han va liten. Guuud va söt han va.



Han får stå på ett bord (som btw jag aldrig får ommålad) i hallen med lite blommor jag plockade idag =)



Han är fortfarande ett charmtroll iaf =D Han ser lite trött ut bara =)




Alla på jobbet verkar också ha blivit sjuka nu =( Vet fan inte vad det är som går runt. Svinsjukan kanske =P Nä ush, det får man verkligen inte hoppas.

Håller på & bakar Chocolate Chip muffins just nu. De luktar så gott här =) Jag lägger upp receptet senare eller imorgon så ni också kan baka goda muffins. Fick receptet av Jeanette. Hon hade bakat såna & tagit med sig till jobbet för ett tag sen & jag tror jag åt upp 8st på raken haha.
Nu ska muffinsarna ur ugnen & sen ner i magen! Ååh, jag saknar Mimmi....vi gick alltid hem på rasten i högstadiet & bakade chocklad muffins. Ibland gick vi inte ens tillbaka för vi var väll i mat koma efter allt vi åt haha.
Mimmi, om du läser det här: Det är inte samma sak att äta muffins utan dig! Och hoppas du har det bra där i Kvibille ;) haha.

Puuuuss

Kommentarer
Mimmi

Ja nu läser jag faktiskt :) skrev just en kommentar om det i det andra inlägget. Kvibille hahaha det var faktiskt ganska kul där, iaf inne i våran stuga :P som när vi sa att vi var magsjuka pga rå kyckling hahaha

2009-05-15 13:52:00
mamma

ohhhh...lilla söta hugo.....gosingen...skicka hit honom

2009-05-23 15:23:33

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu