Inte otippat!!

2009-05-29 16:47:30 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Kan jag ha mer otur...Nej! Jag går för att lämna allas paket på posten. Så tar dom extra 12 kr på varje paket för att dom var stora. Varför kan dom inte skriva det i tabellen man får hem. Jag gick ju bara efter den. Så inte nog med att man står för emballage utan nu fick jag lägga ut 160kr på alla paket som skulle iväg. Plus på alla andra ca 10 paket till som ska iväg. Så det blir 160kr till! Och inte kan jag få tillbaka det eftersom det inte stog i auktionen.
Kul...blev att man gav bort allt istället. Då är det ju inte direkt värt det med allt jobb man lägger ner =(

Willma kräktes nyss me. Jag som redan mår illa. Haha...Men man får se det såhär att när man är på botten så kan det ju inte annat än gå upp? Eller? =)


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu