Jävulskt ont!!!!!!

2009-05-21 02:22:24 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag när jag vaknade fick jag en chock...kunde inte röra mig!! Hade fått ryggskott eller nånting . Ont gjorde det iaf!!! Jag fick panik...försökte ringa Marcus tusen gr men han kunde inte svara. Jävla Marcus =P Försökte ta mig upp för att hitta värktabletter men det var det INTE värt. Fanns inga & hade mer ont efter de försöket. Sen kom Marcus & räddade mig med voltaren. Så efter ett tag kunde jag sätta mig upp iaf. Vilken mardrömm det varit idag. Suttit i sängen nästan hela dagen & knappt kunnat andas eller röra mig för då högg det till i ryggen. Och inte finns det någon tv här inne, och internet har strulat. Sen efter en till voltaren kunde jag stå på benen iaf. Och då var jag tvungen att få luft! Gick i snigelfart till bilen & åkte med Marcus till Kista & handlade painkillers...alvedon & ipren! Pratade med akuten & det går inte att göra så mycke åt ryggskott men att jag måste gå till kiropraktor el. sjukgymnast så jag inte får mer problem med ryggen. Sen sa dom en kur jag skulle ta. Blää, jag gillar inte att pilla i mig tabletter. Min kropp kommer ju bli helt förstörd snart.

Jag har en rolig sak från idag. Det kom ett litet paket med 2 Smashbox produkter i brevlådan =D
Dom var riktigt bra! Skriver ett tips om det i ett nytt inlägg sen =)

Nu börjar nog dessa piller värka snart...Så det är bäst att sluta.
Hoppas eran dag varit bättre!

Puss

Kommentarer
mamma

stackare...kom över på denna sida stan så jag lättare kan ta hand om dej när du blir sjuk m.m o förresten då kommer du få oväntat besök ibland när jag vet att du varit i köket o gjort massa mums....mmmmmm

2009-05-23 15:17:29

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu