Jordgubbar & drömmar

2009-05-29 14:11:12 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Gud va skönt väder det är idag. Sitter & tittar i mina favorit tidningar & äter jordgubbar. =)
Drömmer mig bort om ett eget hus på landet...det vore nånting de...

 

Åt upp min jordgubbe som blivit mogen nu. Den var så god! Smakade som ett stort smultron =)...Så nu väntar jag otåligt på att det ska ploppa upp fler =)

Köpt frimärken för 600kr idag. Hur många paket som helst som ska iväg. Måste bära iväg alla snart. Så jag har det överstökat. Måste städa också. Hur mycke disk som helst. Blää..inte alls motiverad. Men jag måste för det finns inget rent kvar haha =) Så går det om man inte diskar på en gång.

Fick hem två paket idag med posten..så det var en bra överaskning.


Necessären fyndade jag på tradera för 5kr & mascaran & blushen också från Face fick jag i premie från veckorevyn. Blushen är verkligen jätte fin!

Jag vann 2 nessesärer till helt svarta. En större & en "vanlig"....behövde de. Min sminkpåse börjar bli skruttig.

Undra om jag ska lägga upp det sista på tradera nu...hmm...lämna paket först..sen kanske...Men jag måste endå vänta på att Janne kommer & hämtar Hugo. Han ska få följa med till landet i helgen =)...Men Willma ska va kvar hemma. Jag sov så gott med min sötnos i ansiktet haha. Gud va hon snarkade. Så hon sov nog rätt bra hon också =P



Nä nu ska jag äta någonting...är jätte hungrig...

Puss hej...


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu