Oplanerad utgång....

2009-05-31 18:30:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår fyllde Jess år...Hipp hipp hurraaa om du läser =)
Jag sov bara 4 timmar på natten,jobbade, stressade hem o gjorde mig iordning och åt middag. Iväg till Börje. Sen åkte vi till henne. Jag trodde vi bara skulle vara där. men tydligen var det planerat att gå ut =) Hade jag helt missat. Hade inga pengar eller dricka men det ordnade Jess haha =) Så vi vart lite på lyret...Speciellt Jess haha =D

Sov typ 4timmar inatt också...och jag kan säga att det inte var det lättaste att vara på jobbet idag...haha...Jag tog med mig Jeanette och åt lunch..Jag åt en jätte god foccacia. Mmmmmm....

Skulle ha städat nu när jag kom hem..men jag orkar verkligen inte! Hur trött som helst...Det blir att bara slappa massa idag istället.

Boooorn too be sheeep...den e så rolig den reklamen haha =)

Ska skriva ett recept & ett litet tips nu...sen vila lite.

Puss puss

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu